تبیان، دستیار زندگی

کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم راهی نیمه نهایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کشتی فرنگی
در مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان که از عصر امروز در شهر بخارست رومانی آغاز شده نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست مقابل بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد وی در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف کاتساکی اندو از ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ساجان از هند با نتیجه 14 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست در مصاف با اینوت کاراس از رومانی با نتیجه 14 بر 3 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل گازی خلیل اف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و باید منتظر این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان کشتی را واگذار کرد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

تمامی کشتی گیرانی که نمایندگان کشورمان مقابل آن ها مغلوب شده اند در دیدار نیمه نهایی حضور دارند.

رقابت‌های نیمه نهایی پنج وزن نخست از ساعت 19:30 امشب برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم